Księgi Rachunkowe
- Opracowanie zakładowego planu kont.
- Bieżące ewidencjonowanie operacji gospodarczych.
- Sporządzanie deklaracji, rozliczeń w zakresie podatku dochodowego (CIT) i podatku od towarów i usług (VAT).
- Prowadzenie ewidencji środków trwałych wraz z miesięcznym naliczaniem amortyzacji.
- Sporządzanie bilansów, rachunków wyników.
- Okresowe sporządzanie sprawozdań dla GUS i NBP.
- Przygotowywanie niezbędnych zestawień pomocnych w zarządzaniu jednostką dla Zarządu, Rady nadzorczej itp.
- Konsolidację sprawozdań finansowych.
Podatkowe Księgi Przychodów i Rozchodów
- Bieżące ewidencjonowanie operacji gospodarczych.
- Sporządzanie deklaracji, rozliczeń w zakresie podatku dochodowego PIT) i podatku od towarów i usług (VAT).
- Prowadzenie ewidencji środków trwałych wraz z miesięcznym naliczaniem amortyzacji, oraz ewidencji wyposażenia.
- Bieżące udzielanie porad w zakresie przepisów prawa podatkowego.
- Sporządzanie rozliczeń rocznych.
Ryczałt ewidencjonowany
- Miesięczne naliczanie podatku (PPE).
- Bieżące prowadzenie ewidencji dla potrzeb podatku (VAT).
- Sporządzanie rozliczeń rocznych.
Płace i Kadry
- Sporządzanie list płac dla pracowników etatowych, oraz rachunków do umów zlecenia i o dzieło.
- Sporządzanie miesięcznych deklaracji ZUS, naliczanie podatku od wypłaconych wynagrodzeń.
- Zgłaszanie nowych pracowników do ZUS.
- Przygotowywanie dokumentacji związanej z zatrudnieniem. Umów o pracę, umów zlecenia i o dzieło, świadectw pracy itp.
- Sporządzanie zestawień wypłaconych wynagrodzeń i odprowadzonych składek ZUS.
- Wyprowadzanie zaległości.