Księgi Rachunkowe

  • Opracowanie zakładowego planu kont.
  • Bieżące ewidencjonowanie operacji gospodarczych.
  • Sporządzanie deklaracji, rozliczeń w zakresie podatku dochodowego (CIT) i podatku od towarów i usług (VAT).
  • Prowadzenie ewidencji środków trwałych wraz z miesięcznym naliczaniem amortyzacji.
  • Sporządzanie bilansów, rachunków wyników.
  • Okresowe sporządzanie sprawozdań dla GUS i NBP.
  • Przygotowywanie niezbędnych zestawień pomocnych w zarządzaniu jednostką dla Zarządu, Rady nadzorczej itp.
  • Konsolidację sprawozdań finansowych.


Podatkowe Księgi Przychodów i Rozchodów

  • Bieżące ewidencjonowanie operacji gospodarczych.
  • Sporządzanie deklaracji, rozliczeń w zakresie podatku dochodowego PIT) i podatku od towarów i usług (VAT).
  • Prowadzenie ewidencji środków trwałych wraz z miesięcznym naliczaniem amortyzacji, oraz ewidencji wyposażenia.
  • Bieżące udzielanie porad w zakresie przepisów prawa podatkowego.
  • Sporządzanie rozliczeń rocznych.


Ryczałt ewidencjonowany

  • Miesięczne naliczanie podatku (PPE).
  • Bieżące prowadzenie ewidencji dla potrzeb podatku (VAT).
  • Sporządzanie rozliczeń rocznych.


Płace i Kadry

  • Sporządzanie list płac dla pracowników etatowych, oraz rachunków do umów zlecenia i o dzieło.
  • Sporządzanie miesięcznych deklaracji ZUS, naliczanie podatku od wypłaconych wynagrodzeń.
  • Zgłaszanie nowych pracowników do ZUS.
  • Przygotowywanie dokumentacji związanej z zatrudnieniem. Umów o pracę, umów zlecenia i o dzieło, świadectw pracy itp.
  • Sporządzanie zestawień wypłaconych wynagrodzeń i odprowadzonych składek ZUS.
  • Wyprowadzanie zaległości.